2013. október 1., kedd

Hálószoba reloaded

Még júliusban nálunk járt kedves ismerősünk, aki radiesztéziával foglalkozik és pontos térképet készített nekünk az egész házról. Így már megtudtuk, hogy hol fut végig a két vízér, és hol helyezkedik el a Hartman-háló. Terveztük egyébként is, hogy kicsit átrendezzük a szobát, mert valahogy nem volt az igazi. Ráadásul az elmúlt 2 hétben iszonyúan megszenvedtem a bölcsességfogaimmal, és mivel már fél éve úgy alszom, hogy az egyik Hartman-vonal épp a fejem alatt fut, hát összefüggésbe hoztam vele és most már a tettek mezejére léptem az átalakítás terén.
Hétfőn egész nap Krisz a nagykarám oszlopai körül dolgozott, minden másodikat megerősített egy újabb oszloppal, mert elkezdtek bedőlni, úgyhogy nem akartam még a nap végén ezzel is traktálni, eléggé elfáradt így is. Ezért aztán nekiálltam kipakolni a ruhásszekrényemet (amúgy is elő akartam már venni az őszi-téli cuccokat és elrakni a nyáriakat), elszörnyülködtem, hogy az ágy egy kis négyzetcentimétere sem látszik ki a ruhahalmok alól, aztán felfújtam a pofazacsikat és nekiálltam bútorokat tologatni. Ezután jött egy hatalmas takarítás, majd a szekrénybe bepakolás, a nyári cuccok elrakása, a térkép leellenőrzése, hogy jó helyen van-e minden, és voilá, az eredmény:
Az ágy 90 fokkal elforgatva, és feltolva a falra.
Bekerült egy nagy szőnyeg és a hintaszék is,
ez lesz az olvasókuckó. Később a falra egy könyves szekrény is épül.
A szekrény is áttolva a szoba túloldalára. :)
Nagyon kellenének képek a falra, de egész egyszerűen fogalmam sincs, milyeneket rakjunk ki. Az biztos, hogy ha végre kiválasztjuk őket, akkor szépiázva lesznek, hogy ne színkavalkád legyen a falakon, és majd sötétbarna keretbe fognak kerülni. De mégis mik? Lovakat nem akarunk, azok majd a vendégházban lesznek. Rólunk...? Valahogy az sem az igazi. Lehet, hogy a tanyáról kellene kiválasztanom pár fotót, de ebben sem vagyok biztos. :D Ha volna ötletetek, ne fogjátok vissza magatokat a kommentekben! :)

3 megjegyzés:

Pancsi írta...

Nekem kifejezetten tetszenek a saját képek, amiket mondjuk Te készítesz és így még egyedi is lenne. Vagy akár egy festmény rólatok, egy nagyobb. Én ilyesmit el tudnék képzelni a saját szobánk falán.

Holdgyöngy írta...

Mi tömésházban lakunk, nekem voltak Orbán Balázs fotóim korabeli emberekről, velük diszítettem. Hangulatilag odaillők. Persze neked is fantasztikusak a fotóid, s azokat is lehet szépiázni!

Névtelen írta...

Buda kandallónk van nekünk is. Remekül fűt és jól hasznosítja a fát. Én a biztonság kedvéért egy fémlapot raktam alá és egy hőtükröt mögé, hogy ne a falat fűtse.
Egyszerre kb. 2 kilónyi fával érdemes megrakni, éjszakára pedig egy görcsös darabot szoktam berakni ami reggelig parázslik.
A fa berakásánál figyeljetek, mert a samottéglák elég könnyen törnek benne.

A képekrűl: Kérd meg a zanyát és az majd fest neked szépségeset. Vagy adj neki képeket, hogy üvegfesse meg azokat jól.

Éder Mihály