2013. augusztus 24., szombat

Gyorsan finomat

Becsszó, nem fog gasztrobloggá alakulni a Tanyasi életünk, és csak a véletlen műve, hogy mostanság több recept is felkerül, de szerintem ez is hozzátartozik a mindennapokhoz, úgyhogy elfér. :)

A leveles tészta jó, a leveles tésztát szeretjük! Rengeteg dolog készíthető belőle. Én a minap sós ropogtatni valóra vágytam, meg az esti bográcsozáshoz jól jött egy kis sörkorcsolya. Elővettem hát a fagyasztóból egy csomag leveles tésztát, amit csak kicsit ki kellett nyújtanom, miután kiolvadt, majd egyenletesen átkentem tojássárgájával. Többféle dolgot is a tepsire raktam: volt sajtos-csavart, Máltáról kapott tengeri sós-sajtos rudacska, virslis falatok, 1-2 pogácsaszerűség, illetve csináltam néhány lekváros háromszöget is, és végül 200 fokos sütőben 15 perc/tepsi alatt megsütöttem. Most nem volt itthon szezámmag, de azt is szoktam szórni rájuk. Vendégvárónak is kitűnő, a múlt szilveszteri összejövetelen is nagy sikere volt, főleg a virslisnek.

2 megjegyzés:

Éva írta...

Ne fogd vissza magad recept ügyben!:-) Minden használható ötletnek híve vagyok. Gyors, egyszerűen jó dolgokat csinálsz.Legalábbis így látszik, de tudom munka van mögötte. Mindenesetre nem megy el a kedv tőlük azonnal. Köszönöm!

Hungrianfarmlife írta...

Igen, én is igyekszem változatos, de egyszerű dolgokkal előrukkolni, bár nagy ritkán szeretek pepecselős recepteket is kipróbálni.