2013. április 11., csütörtök

Újult erővel

A tegnapi nap nagyon-nagyon hosszú, és fele olyan sikeres volt, mint amilyennek szerettük volna. Nem haladtunk jól a dolgokkal, viszont iszonyúan elfáradtunk. Reggel nem is esett túl jól a korai kelés, de mikor a tanyán kiszálltunk a kocsiból, egyből tettre kész lett mindkettőnk.
A szokásos kávé és a reggeli szendvics után megkezdtük a munkákat. Gyorsan befejeztem az előző nap megkezdett kisszoba lecsiszolását, aztán kitakarítottam, hogy lehessen festeni. Ezalatt Krisz átkente második rétegben is az étkezőt, ami így már késznek is lett nyilvánítva. A kisszobát annyira jól lefedte az új festék, hogy végül csak két falon kellett megismételni a mázolást.

Annyira megörültünk ennek a sikernek, hogy mindent kipakoltunk a konyhából és az előtérből az udvarra, hogy amíg Krisz lecsiszolja ott is a falat, addig azokat egyrészt ne lepje be a por, másrészt át kellett esniük egy hatalmas takarításon és fertőtlenítésen, mert bizony a tűzhely és a mosogatószekrény-elem is katasztrofális állapotban voltak. Gondolom, elég, ha ennyit mondok: kizárólag gumikesztyűben voltam hajlandó hozzájuk nyúlni. 3 óra alatt készen is lettek, bár a végén már nagyon jól jött Anett segítsége is. Ezzel párhuzamosan pedig a konyha/előtér is, valamint a nagyszoba is ki lett festve, úgyhogy azt hiszem, a pingálós rész végre befejeződött!




Délután Luncsin már láttam, hogy hiányolja a törődést, úgyhogy elsétáltam vele, megkerültük a tanyát, hadd szaladgáljon egy nagyot. Volt is részéről vigyorgás rendesen.
Tücsök ma már magától odajött hozzám egy kis simogatásért, Bella meg egyszer-kétszer kidugta az orrát az ólból, körbenézett, majd amikor látta, hogy még mindig itt vagyunk, visszament az önkéntes száműzetésébe. Próbáltam ma - szó szerint - lekenyerezni egy kis ebédmaradékkal. Egészen közel engedett, az orra hozzáért a kezemhez, csorgatta is a nyálát, de végül jól megmorgott, úgyhogy otthagytam... Nem erőszak a disznótor.



Nagyon jól haladtunk ma, kezdjük látni a végét, talán vasárnapra tényleg beköltözhetővé varázsoljuk leendő otthonunkat. :)

Nincsenek megjegyzések: