2013. április 16., kedd

Születésnapomra

26 éves lettem. Mondhatni, születésnapomra kaptam ajándékba, hogy egy tanya boldog tulajdonosai lehetünk. Nagyon hálás vagyok ezért mindennek és mindenkinek, akinek része volt benne, hogy sikerüljön.

16 évesen írtam a 10 évvel későbbi énemnek egy levelet, amit most kellene felbontanom és ismét elolvasnom. De jellemző módon sehol nem találom azt a levelet, talán valamelyik költözés közben nyoma veszett. Volt belőle jónéhány - mármint a költözésből, úgyhogy szinte törvényszerű volt. De arra emlékszem, hogy anno a 26 éves énemnek jó egészséget és boldogságot, szeretet kívántam, bár akkor még úgy gondoltam, hogy ilyenkorra már egy gyerkőc is lesz. Csakhogy akkor még annyira messzinek tűnt az a 10 év, ami igazából seperc alatt elillant, hogy nem igazán tudtam reálisan felmérni a helyzetet.
Minden esetre a szerető párom, a családom mellettem van, a legcsodásabb kutyát is nekem adta a Jóisten, és most már saját otthonunk is van, amibe napok kérdése, és bebútorozunk. Barátok is vannak szép számmal, akikkel az örömünket megoszthatjuk. Így azt kívánom születésnapomra, hogy az elkövetkezendő 3x26 év teljen boldogságban, harmóniában, kiegyensúlyozottságban, elégedettségben, egészségben.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hosszú-hosszú férfiúi múltam tapasztalatából bizton állíthatom, hogy 26 éves nő nincs! 19 éves az van. A legöregebb akivel találkoztam 21 éves volt (megbízható források szerint). 26 éves nőihölgy? Na, olyan nincs!
Sok boldogságot az elkövetkező 4x19-hez!

Éder Mihály

Hungrianfarmlife írta...

:) Köszönöm szépen! :)

Moha írta...

Isten éltessen sokáig, szeretetben, egészségben, teljesüljön minden, amit szeretnél!

Hungrianfarmlife írta...

Köszönöm! :)

Argyle írta...

Boldogat, így utólag is!

Osh írta...

Most találtam rá a blogodra. Alma, kívánom - nemcsak szülinapod alkalmából, hanem úgy általában -, hogy legyetek nagyon boldogok a megvalósult Álmotok Otthonában! Szívből gratulálok hozzá! (26? Kizárt. Te még kis csitri tini kell, hogy legyél. :-) )