2013. április 15., hétfő

Mission completed

Ha a tapétakaparás és a fürdőszoba takarítása között kéne választanom, hogy ha kéne, akkor melyiket ismételném meg, akkor egyértelműen a tapéta nyerne. Nem tudjátok elképzelni, mi volt ebben a fürdőben... Kosz, dzsuva, retek, mocsok, és bármi, ami ezeknek a szinonimája.
Ha nem jött volna Anett felmentőseregnek, én lehet, inkább bedobtam volna egy hidrogénbombát, és azzal el van intézve. Ketten 6 órán keresztül suvickoltuk ezt a pár négyzetmétert. Környezetvédelem ide-oda, végül kizárólag a sósav volt az, ami kisegített minket a narancssárgára vízkövesedett mosdó, zuhanykabin és wc fehérre varázsolásában. Nem is baj, mert ez a cucc legalább minden baktériumot el is pusztított, de ha mégsem, utolsó lépésként azért adtam neki még egy kis domestost is. A kabint darabjaira szedtük szét, a csempéket egyesével vakartuk végig plafontól padlóig mind a négy oldalon, és amikor pedig azt hittem már, hogy csak 3-4 felmosás van hátra, akkor szembesültem vele, hogy az egyöntetűen szürke-fekete fuga a járólapok között tulajdonképpen valaha fehér volt... Sajnos ezt akkor már nem hagyhattam annyiban, úgyhogy elő a gőzpingvint, és jóbarátunkat a drót dörzsiszivacsot, aztán hajrá! A végeredményt mutatom már csak meg, de nagyon büszkék voltunk magunkra, hogy ép ésszel kibírtuk :) Fényképező most nem volt nálam, úgyhogy mindössze egy mobilos képet hoztam.

Végül vasárnap estére mindegyik konyhabútor a helyére került (már csak egy munkalapot kell rá szabatnunk) és az ablakok is le lettek csiszolva, illetve lakkozva. Meg egy dohányzóasztal is felfrissült. A héten még ott leszek az utolsó takarításokat elvégezni (mint pl. az ajtófélfákról leszedni a festékfoltokat, ablakot pucolni, még egyszer mindenhol felmosni), aztán szombaton végre megérkezik majd az ágyunk is, úgyhogy megkezdődik a bebútorozás. :)

10 megjegyzés:

Éva írta...

Szuperek vagytok! Jó dolog a gőzpingvin a háznál, mindig mondom.

Hungrianfarmlife írta...

Nem MINDEN féle szennyeződéshez volt jó, de fugatisztításban világbajnok :)

Zsuzsa írta...

Gyönyörű lett a fürdő!
Azért máskor óvatosan, sósavra Domestos (ami lúg) elég veszélyes dolog. :(

Hungrianfarmlife írta...

Na, ma is okosabb lettem. :) Minden esetre alapos öblítés és vizes mosás volt a kettő között :)

Névtelen írta...

Nagyok vagytok!

Ja, ha már így benne vagytok, nem vállaltok egy kis takarítást? ;)


Éder Mihály

Névtelen írta...

Pont akaratm én is írni, hogy sósav-domestos kombó nem túl jó páros :D De faja lett az ererdmény nagyon :)

Krisz

Alma írta...

Egyelőre azt sem tudom elképzelni, hogy valaha belefogunk a vendégház kiglancolásába, ami ennél a háznál 3x durvább lesz...

Névtelen írta...

Az előzetesek alapján, könnyen lehet, hogy egy visszamaradt jogcímnélküli vendégbe vagy a második ukrán front komisszárjába botlotok.

Édre Mihály

Marcsi írta...

nagyon szép lett :))))

marta írta...

dehiszen..ez egy extra fürdőszoba..el sem tudtam volna képzelni..hogy ott egy tanyán ilyen jót találtatok!..A ház is szép,,lambéria,tetőgerendák..és uj a tető is..ahogy látom..ez FŐNYEREMÉNY!..csak épp festeni,takaritani kellett..vagy nem?..