2013. április 18., csütörtök

Tavasz, te csodás!

Ma volt kis időm körbejárni mindent, és megörökíteni a gyönyörű színekben pompázó virágokat, amik nálunk most megtalálhatóak. Köztük a 26 szál rózsát is, amit kedvesemtől kaptam születésnapomra. :)

Szerda óta végre csillog-villog mindkét szoba, valamint az étkező a padlótól az ablakokig, mindkét tálalószekrény tiszta. Életemben először teregettem a szabadban, hosszú-hosszú zsinórokra, és a ruháknak szinte napfényillatuk lett. A csipkefüggönyök se voltak még soha ilyen tiszták, öröm volt nézni, ahogy finoman lengtek a szélben (és ezzel a mondattal zárom a giccsrovatot  ;) )
És a legfontosabbat a végére hagytam: tegnap este elültettük első, saját gyümölcsfánkat, egy jonatán almafácskát. Ezt is szülinapomra kaptam (további 3 tő rózsa, egy gumicsizma, egy fonott kosár és egy locsolókanna társaságában ;) ), és egyszerűen muszáj volt ezt a pillanatot is megörökíteni. Ha szerencsénk van és sikerül szépen megnőnie, jó lesz visszanézni, mekkora is volt. :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A gumicsizma nehezen gyökeredzik, de idővel formás kis cserjévé növekszik. Az időnkénti taposás hatására erős ágakat és gyökereket fejleszt. :)

Éder Mihály

Argyle írta...

Majd télen is próbáld meg a kinti teregetést,még akár fagyban is. Kissé megfagy a ruha, de ha beviszed megszáradni végre, akkor isteni illata lesz.

marta írta...

.....és ezt csak ott a SZABADBAN teheted meg!..jut eszembe..holnap én is kifeszitek egy hosszu zsinórt..:D