2013. június 12., szerda

Kerti szépségek

Még valamikor május elején fűszermagokat ültettünk el, mert azokkal még nem igen próbálkoztunk. Nagyon szeretem, ha mindig van itthon friss bazsalikom vagy oregano, Krisztián pedig imádja a kaprot, viszont mindketten ódzkodunk a nagy szupermarketekben megvásárolni a cserepes, tömény tápoldattal bombázott fűszernövényeket. Helyünk van, időnk van, magok voltak. Egy bő hónap után most így néznek ki:
Van még ezeken kívül metélőhagyma, oregano és citromfű is. Az Elenától kapott menta már hatalmas csokrokban ékeskedik és kakukkfűből is rengeteg van, de az már külön nagy cserepeket kaptak.
Anyutól pedig még az utazás előtt kaptam jó sok gyönyörű kiültetni való virágot, de csak hétfőn jutottam el oda, hogy megcsináljam a helyüket. A garázs mellett van egy kis szigetecske téglákból körberakva. Ez már évek óta el van gazosodva, viszont a közepén egy kisebb ribizlibokor csücsül. Kiszedtem hát a gazt, átforgattam a földet, a ribizlit megmetszettem, megszabadítottam a beteges leveleitől (vigyázva nehogy véletlenül a kis zöld fürtöcskéket leszakítsam), és végül körbeültettem az új társaival.
Viszont a születésnapomra kapott rózsatöveket most már nagyon sürgősen el kéne ültetnünk, de egyszerűen még nem pattant ki az isteni szikra a fejünkből, hogy hova tehetnénk őket. Ha nem lett volna a kör közepén a ribizlibokor, akkor oda kaptak volna helyet, de így sajnáltuk azt kiszedni onnan.

Nincsenek megjegyzések: