2013. június 26., szerda

2013.06.26.

A lovak köszönik szépen, örülnek az új legelőnek. Naponta kb. 2x sikerül is teljesen degeszre enniük magukat. Ezt onnan lehet tudni, hogy olyankor fogják magukat, és felsétálnak ide, egészen a házig, beállnak az egyik fa alá és csak relaxálnak. Aztán nagyjából egy-másfél óra múlva ismét visszaballagnak a hasig érő fűbe, és folytatják az evést.


Dabra ma nem is szívesen jött oda hozzám, amikor megjelentem, kezemben a kötőfékkel és a futószárral. De ma végre voltam bent a városban, és vettem egy angol nyeregalátétet (mivel nálunk eddig csak westernes volt, de az angol nyereg alá meg értelem szerűen az nem jó), úgyhogy ma nyereggel a hátán akartam futószárazni a kisasszonyt.
Teljesen jól viselte, kicsit szokatlan volt neki, de egy rossz mozdulata sem volt, úgyhogy néhány kör lépés, ügetés és vágta után békén is hagytam.

És szeretném megmutatni nektek a gyönyörűségesen szép málnánkat is. 6 tövet ültettünk az ideköltözésünkkor, és nagyon finom gyümölcse lett. Viszont ha jövőre többet szeretnénk enni, akkor több tövet kell ültetnünk, mert még ugyan tele van éretlen gyümölcsökkel, azért ez a pár tő nem ad ki egy óriási mennyiséget.

6 megjegyzés:

Éva írta...

:)

Unknown írta...

Hmm fincsi málna. Nálunk is van sok. Örülök, hogy rátaláltam a blogodra, mindig örömmel olvasom innen a szomszédból. :-) Jah és annak is örülök, hogy az a minősíthetetlen stílusú német ember végre elment innen... Minden jót nektek és sok sikert a tanyasi élethez! :-)

Hungrianfarmlife írta...

Kedves Klaudia! Milyen kicsi a világ! :) Szeretettel látunk bármikor, én szinte egész nap itthon vagyok, ha a földút ezen vége felé jársz, kérlek, ugorj be. Te melyik részén, hol vagy egyébként? :)

Unknown írta...

Hát igen, nagyon kicsi a világ. :-) Köszönöm szépen a meghívást, mi is nagyon szívesen látunk titeket nálunk. Itt is van ám egész állatfarm, örömmel megmutatom :D Én veletek úgymond szemben lakom, vagy inkább átlóban, az 52-es túloldalán. Nagy, szürke ház, hosszú ól is van itt, szerintem az udvarotokból látszik is, mert a miénkből is látszik a tiétek. Jövő héten egyik délután akkor meglátogatlak, aztán majd ti is jöttök. :-)

Hungrianfarmlife írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Elmentettem köszönöm szépen. :-) Akkor majd holnap felhívlak szerintem és megbeszéljük. Mondjuk én jövő héten minden nap ráérek a szerdát kivéve. :-)