2013. december 2., hétfő

Az adventi naptárunk

Idén egy elég egyszerű módon készítettem el az adventi naptárunkat, de az elhelyezése miatt jó látványos lesz bárki számára, aki belép a házba.
Barna csomagolópapírból sablon segítségével vágtam ki a 24 naphoz tartozó lapot, és ezekre írtam fel a dátumot pirossal, majd a felfüggesztett zsinórra csipesz segítségével függesztettem fel. Minden nap megfordítunk egyet, ezzel várva a Szentestét.

Egyébként amilyen régre csak vissza tudok emlékezni, anyuéktól mindig kaptunk az öcsémmel csokis adventi naptárt, illetve amíg kicsik voltunk, apu mindig reggelre odacsempészte mellénk az ágyba. De a legmeghatóbb az volt számomra, amikor még tavaly ilyenkor Pesten laktam, és az albérletembe is odateleportálódott december 1-re a kis naptár. :)

(213.12.04: most már teljesen biztos, hogy a tanya ura is rendszeresen olvassa a blogot, mert hazaállított egy csokis adventi naptárral! És ráadásul telitalálat volt, hiszen Gombóc Artúr adventi naptárját hozta nekem :) )

2 megjegyzés:

Éva írta...

Aztán az utolsó években elfogyott a lelkesedés, és csak félig ettétek ki a naptárat. Azt hiszem, ez az első év, hogy nem kaptatok... :(

Hungrianfarmlife írta...

Nos, a helyzet az, hogy amit pl. tavaly kaptam, azt december közepén egyszerre mind megettem :D