2017. július 11., kedd

Felújítás III. - Fürdőszoba, konyha kész

Ülök a ~38C-os hőségben a házban rejtőzve, és azon gondolkoztam, hogy nagyon félbehagytam én ezt a felújítós beszámolót. Megmutatom hát, mi lett az fürdő felújítás átmeneti befejezése. Nyilván a csempeburkolat és a zuhanykabin, valamint a bojler cseréje nagyobb anyagi megmozdulást igényel, így azok még mindig a régiek, viszont sokkal használhatóbbá sikerült alakítani mindössze egy munkalap és új mosdó beszerelésével. A tavaly őszi plafon-, és falszigetelésnek köszönhetően télen már nem vacogó fogakkal és kékre színeződött szájjal kellett túlélőkalandként felfogni egy-egy zuhanyzást, egész kellemes hőfok van már így a fürdőszobában is, ha a konyhában fűt a kályha.


A konyhában pedig ugye teljes burkolatcsere, mennyezetemelés, szigetelés, új konyhabútor volt a challenge. Ezt vártam a legeslegjobban, és még mindig olyan jó érzés, hogy ránézek a konyhatervezővel skiccelt tervemre, és ugyanazt látom az otthonunkban élőben. :)
Nézzétek csak a tervet!

És így néz ki a valóságban előtte-utána képeken:




Nagyjából 1 hónapig tartott a felújítás, alább rakok be pár elég sírnivaló fotót az átmeneti állapotokról. A legnagyobb káosz közben pedig egy kismacska is belecsöppent az életünkbe, mikor az ilyen-olyan beszerzési körútról Krisztián úgy jött haza, hogy egy nagyon vékony, nagyon pici, nagyon fiatal kismaccs van a puszta kellős közepén a földúton, ha akarom, hozzam haza. Szerintem a mondat második felénél én már az autóban ültem és mentem összeszedni. Ő a Lencsi nevet kapta. Szörpi az első pár hétben utálkozva vette tudomásul, hogy bővült a csapat, de azóta szerencsésen megbarátkoztak. :)





7 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Szép lett a konyha, elhiszem, hogy büszke vagy rá.

Veronika írta...

Háát, nem álmodtam róla, hogy valaha is folytatod a blogot, de azért hűségesen, majd' mindennap ránéztem, hátha... :-)

Hungrianfarmlife írta...

Olyan nekem ez a blog, mint a gyerekem, csak néha elküldöm táborba, hogy legyen kis pihenőidő :D

Unknown írta...

Kedves Judit, nagyon szívmelengető az írásaidat olvasni. Kb. egy éve bukkantam a blogodra, mikor Budapesten élve vágyódó szívvel gondoltam gyermekkori, faluszéli életemre, a szabadságra amit ott megélhettem. Férjem igazi panel-gyerek volt, így hosszas puhítás után adta csak be a derekát, hogy négy gyerkőccel kezdjünk félig új életet. Ha nem is tanyán, de egy agglomerációban lévő falu szélén kötöttünk ki( így a munka is megmaradt, de a szabadság is adott). Még erősen áldatlan átmeneti állapotok vannak, de szinte nap-mint-nap eszembe juttok és sok erőt merítek az optimizmusotokból. Szóval nagyon köszönöm a megosztott kincseiteket! :)
Üdv.: Hajni

Hungrianfarmlife írta...

Kedves Hajni! Sok sikert és sok örömöt kívánok az új élethez! :) Minden nemszeretem-munka közben arra kell gondolni, hogy milyen jó lesz, ha végre elkészül és pipa kerülhet a teendőlistában a dolog mellé. :)

Éva írta...

Vártam már én is ezt a posztot :) Szép is lett volna, ha ilyen hosszú időre küldtelek volna táborba! :D Nem akarnék tippeket adni, de szépen írjál egyéb új jövevényekről is! Meg hát a hétvégi teljesítményeteket is meg kellene örökíteni.

Unknown írta...

Nagyon szép lett gratulálunk hozzá, legyen sok örömötök a konyhában, fürdőben. És a tanya állataiban is.