2014. január 24., péntek

2014.01.24

Úgy tűnik, a csendes, eseménytelen január nem csak a hétköznapokban, hanem a blogbejegyzéseken is meglátszik. Nem tudok beszámolni semmi olyan újdonságról, ami említésre méltó volna különösebben.
Azon kívül persze, hogy a karácsony alkalmából kapott pihentető wellness napokról most érkeztünk haza Krisztiánnal. 3 nap, 2 éjszakát Pécsett töltöttünk egy Mecsekben található wellness szálloda kényelmét, egymás társaságát, a pezsgőfürdőt, a különféle szaunákat és az isteni ételeket élvezve. Kirándultunk egyet Villányban, megnéztük a Siklósi-várat, mindkét este körbejártuk a kivilágított Pécs belvárosát, ettünk hatalmasakat, én kaptam egy profi masszírozást is, úgyhogy egyszerűen remekül éreztük magunkat!

De a legjobb az egészben az volt, hogy amikor elindultunk hazafelé, nem volt bennünk az az érzés, hogy ó, de kár, hogy vége van és visszakerülünk a hétköznapokba és megint vár ránk a reggeli-esti etetés, favágás, tűzrakás, hanem boldogok voltunk, amikor megláttuk az útról a mi kis tanyánkat, amire ismételten és egyre rutinosabban édesapám vigyázott.
Mire bepakoltuk a házba a csomagjainkat a kocsiból, elkezdett esni a hó, ráadásul olyan mennyiségben, hogy 1 óra alatt egyenletes hótakaró borított mindent. Ha reggelig így folytatja, kb. 15 centi is lehet majd.
A lovakat az esti etetésnél már elkezdtük beszoktatni az istállóba, mert bár az ajtaja éjjel-nappal nyitva van és önszántukból bármikor behúzódhatnak, egyszerűen nem használják. És bár világéletükben ridegtartásban voltak, azt gondolom, ez nem ok arra, hogy hagyjuk, hogy jégcsapok lógjanak a hasuk aljáról, és a hátukra hullott hó 5 centis jégtakaróként hűtse őket. Most még minden furcsa dobbanástól, puffanástól megijednek odabent, de azt hiszem, reggelre azért el fog fogyni nyugalomban a bekészített szénájuk, és majd már a reggelit is oda fogják kapni.

Névtelen írta...

Örülök, hogy jól éreztétek magatokat Pécsen, valamint Villányban és környékén is! Gyertek erre máskor is! Remélem kostoltatok finom villányi vörösbort!)))
További szép napokat a kis otthonotokban is!

Hungrianfarmlife írta...

Köszönjük :) Igen, Krisz hozott is haza egy-két literrel, de én sajnos borok ellen be vagyok oltva, és inkább az édesebb fehérborokat kedvelem. :)